..:vart for minusgraderna?:..

Det märks minsann att jullovet är över - plusgrader ute, snön smälter bort och det är allmänt grått och trist - och jag ska iväg till skolan om en stund. Skönt med lite ordning och reda i livet igen; tidig väckning alla morgnar, sysselsatt med skolarbeten dygnet runt, föreläsningar varje dag - men hej vänta nu lite - inte är det så det fungerar i min skola. Nope, slappandet fortsätter. Big time. Framöver kommer jag ha på sin höjd två lektioner i veckan. Ou jee...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fint skolsystem :)Hur kan det komma sej att det är så där, utbildningen e ju ändå värdesatt sen då man söker jobb osv, borde ju ha allt i skick sas.

2009-01-09 @ 09:46:36
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Alexandra: Ja du, det är ju det som är frågan..helt patetiskt är vad det är, men iofs ger det mig gott om tid att skriva ihop mitt examensarbete så jag slipper därifrån snabbare..man ska alltid se det positiva i saker (helt min melodi..)

2009-01-09 @ 12:01:25
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0