..:strike:..

Igår var vi och bowla med Anna och Nicke. Det var jättekiva, det är så roligt att bowla - och jag var till och med helt bra. Jag var illa rädd först att pojkarna skulle vara allt för överlägsna (Nicke kasta bara fyra strike:ar på raken...) men tji fick jag. Jag kicka till och med Markus' ass i andra omgången. Det var helt klart kvällens höjdpunkt.

Efter det for vi till Rento och där spela vi Monopol, hur det slutade kan vi låta vara osagt.. Däremot kan vi säga "Peri är hundra"... :)

Idag, om 3 och en halv timme, ska jag och Anna intervjua en tant, som vi inte har en aning om vad som heter, på Finnmatkat till vårt ProSemi. Spännande. Undrar vad vi ska säga för att hitta henne, vi kan ju inte bara helt resolut älga in bakom disken.. Nå vi har ju några timmar att fundera på saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0