..:jag är så förbenat duktig:..

Jag är så jäkla stolt över mig själv.

Idag steg jag upp skittidigt och satte mig genast framför datorn och började skriva på mitt logistikarbete (förutom en litenliten paus då jag surfade på feissarin och fyllde i en onödig lista..) och nu har jag lyckats klämma fram hela fem sidor - fatta - FEM SIDOR (okej nu räknade jag ju med innehållsförteckningen, men ändå..)! Det är ju liksom hälften av vad som behövs. Och det är till och med helt vettigt det jag skriver. Det är alltid positivt och inte alltid givet.

Fast nu ska jag strax ta en paus i mitt flow och fara och luncha med Lenushki till Gado. Kanske skulle löna sig att klä på sig nånting annat än pyamas före jag beger mig iväg..
 

Kommentarer
Postat av: Syssy

Applåder!! Duktigt syster yster!

2009-02-18 @ 13:12:32
Postat av: ..:emmi:..

Syssy:Tänkk juu, tänkk juu..

2009-02-18 @ 15:18:55
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0