..:klassisk massage:..

Den här dagen började lite annorlunda än alla andra dagar. För det första vaknade jag i Dalsbruk med en lurvig liten gosboll till hund fastklämd vid halsen, för det andra var det frostigt, kallt, vitt och fint ute, för det tredje hade jag en massagetid bokade några timmar senare. Inte fy skam det inte. När jag kom dit var massören lite behind schedule så jag fick vänta tjugo minuter på massagebordet med en värmepåse på axlarna. Tur att hon var sen, för det var verkligen skönt med värmen. Jag höll nästan på nicka till. Massagen - 45 minuters klassisk massage - var härlig, trots att det emellanåt tog lite sjukt när hon försökte lösa upp det spända i mina datorskadade axlar (min käppjumppa igår var tydligen inte så effektiv som jag inbillade mig..). Tänk om man fick gå på proffsmassage lite oftare (än vart 23 år haha..) men det har jag, den luspankaste av de luspanka, nog inte riktigt råd med.. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Roligt att du har haft en bra dag! Min har inte varit den bästa..



Har du möjlighet att skypa någon dag?

2009-12-04 @ 17:02:11
Postat av: ..:emmi:..

Imorgonkväll kan jag skype:a! Hörs närmare sen!

2009-12-04 @ 18:35:13
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0