..:update:..

Vi lyckades få ihop en väldigt god fondue, trots att vi inte riktigt visste hur man skulle göra, utan freestylade hejvilt. Vi hade sett i butiken färdiga fondueostpaket, men eftersom vi inte tyckte att det lät så gott (för stark ost..) valde vi istället en vanlig ost, smälte den och blandade med lite vin - och det lyckades finfint. Till efterrätt blev det min specialmorotskaka och jordgubbsskumpa, mums:)

Vi tittade senare på filmen Heartbreak Kid - och den var skitrolig. Inte nu kanske den allra bästa filmen, men mycket bra fredagsunderhållning.

Nu sitter jag och ser på teve, surfar, laddar ner musik, viestittär (..) och inbillar mig att min praktikrapport skriver sig av sig själv (snacka om multi-tasking på hög nivå...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0