..:regnar det?:..

När man bor på sjunde våningen uppe på en kulle utan möjlighet att se något annat än trädtoppar, är det väldigt svårt att avgöra om det regnar eller inte. Det låter som om det regnar, det ser ut som om det kanske skulle regna, men man inte vara säker. Jag måste gå ut på vädringsbalkongen i trapphuset för att helt försäkra mig om väderleken. Gigantiska bekymmer jag har så här på lördagskvällen.

Ps. Jag vet egentligen inte vad det här resonemanget har med något att göra eftersom jag inte har tänkt gå ut idag. Alls. Jag har för tillfället knappt ens orkat sega mig upp ur sängen utan legat här och degat hela dagen. Jag tror latmaskemedaljen går till mig idag för ypperlig prestation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0