..:lugnet efter stormen:..

Nu är jag tillbaka vid spakarna (vad fasen heter det, är det verkligen vid..?) efter ett stormigt och blött veckoslut. Nu talar jag då om väder, inget annat.. Mitt veckoslut har tillbringats främst inomhus, vi vågade oss knappt ut annat än på söndagen då vi var och röstade (min kandidat kom in i fullmäktige. Jei.). Morris var inte så jättepigg på att vara ute och traska i stormen och spöregnet, konstigt nog.. Däremot var det lite roligt när han vacklande tog sig fram när det blåste så hårt. Tur att han var kopplad annars skulle han nog ha flugit till havs har jag för mig... 



PS. Dalsbruks legendariske fyllo, Raita, har dött. Jag trodde banne mig att den gubben var odödlig så länge som han hållit ihop trots massivt alkoholintag i flera år. Han har så länge jag kan minnas varit likadan.  

Kommentarer
Postat av: Syssy

Min Morris får int flyga iväg!

Jösses, jag trodd också att Raita aldrig sku ge upp! Nå kanske det blir lugnt i byn nu...

2008-10-27 @ 12:55:25
Postat av: Syssy

Vet du förresten också att mördarkamelen på Högholmen ha dött....? sorgligt sorgligt....

2008-10-27 @ 13:59:02
Postat av: Malin

Hihi...vilken söt vovve. Marabou vägrar gå ut när det regnar. Och drar man ut henne springer hon in i buskar o gömmer sig

haha. Kram

2008-11-05 @ 23:36:08
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0