..:gårdagen:..

Efter att Mamma hade sitt bibbamötesgrejs överstökat, gick vi till Konttori och åt lunch - stekt gös i vitvinssås. Till och med jag som inte är någon fiskfantast tyckte det var gott. Därefter bar det av till Pitkämäki, till Martela för att titta på en ny arbetsstol för Mamma. Bussen dit gick en gång i timmen så vi fick stå i evigheter och vänta på slippa tillbaka (som tur körde inte bussen när den sen äntligen kom inte förbi oss...). När vi väl var tillbaka i stan började vi en skojakt för Mamma. Slutligen hittade hon ett par fina i Anttila, var jag också hittade en jättefin klänning/tröja. Anttila rockar fett :)

Mamma for tillbaks till Bruke på kvällskvisten och jag blev bjuden på lasagne av M. Sånt är jag minsann inte van vid. Väldigt gott var det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0