..:fyrkantiga ögon:..

M for på spelkväll - till omväxling - och jag fastnade framför datorn. Big time. Jag håller på och fixar en blogg åt systeryster. Hon frågade för någon dag sedan om jag kunde hjälpa henne lite med designen, hon hade dock inget klart, vare sig namn eller designönskemål, men nu har jag typ planerat allt klart åt henne, utan att ha konsulterat henne ens en gång. Det blir nog en riktig praktblogg har jag på känn... Vitsi det är roligt att pynja med sånt här, det enda minuset är att min stackars rygg tar stryk av att sitta på dom hårda obekväma köksstolarna. Jag borde verkligen få sittdynor åt mig. Kanske jag borde ta en sväng till ikea imorgon, M lovade faktiskt att han skulle komma med dit nångång, han har nämligen aldrig satt sin fot i en ikea...poor guy (man får tolka själv om det syftar på det stundande ikea-besöket eller det faktum att han är en ikea-oskuld..). Det blev mycket ikea där i en ynka mening...

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hihi, igår skrev du att du int alls ha gjort mycke på den... hur fick du då fyrkantiga ögon o sjuka ögon??

2008-10-06 @ 06:52:35
Postat av: ..:emmi:..

Syssy:Det finns också andra saker att göra på datorn än bloggdesigna...

2008-10-06 @ 16:17:44
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0