..:min härliga lilla vovve:..

Imorgon bitti kommer lillprinsen - Morris - hit. Mamma och Pappa ska upp till Vasa på teater så jag har fått den stora äran att få ta hand om doggen. Dom kommer hem på söndan men jag tänkte behålla honom här några dagar extra, sen är jag tyvärr tvungen att lämna tillbaka honom för jag kan ju inte precis ha tuparit med den stackars lilla vovven här.


M är dock övertygad om att Morris är jättefarlig och tänker uppenbarligen fly fältet. Detta bara på grund av några sketna bitmärken på armen. Fånigt.    

Kommentarer
Postat av: Syssy

Voi min lilla Morris.. han e så söt på bilden! o ännu sötare på riktigt! Jo bäst att han evakueras till tuparina, han brukar ju int riktigt alltid gilla fester... hihi...



På tal om lillprins förresten: ha du hört att Carl Philip har dumpat sin tjej? Ska du överta honom..?

2008-11-06 @ 15:44:36
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: Javisst är han söt, snart får jag se honom på riktigt, de får int du, pilutta dig...



Öööh, varför sku jag göra det..? Jag föredrar faktiskt kärnfysikern framom en liten fånig prins..

2008-11-06 @ 16:00:52
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Syssy

Nå snaaart får jag också se honom! bara lite på en månad kvar juju!!

Aj e int en prins bättre än en kärnfysiker?

2008-11-06 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0