..:hepuli:..

Jag duschade Morris för en liten stund sedan och han blev alldeles galen. Jag tror vettet for med ner i rören med smutsvattnet. Det som jag lyckades fånga på film är bara en bråkdel av vad han höll på mig, det här är liksom i slutskedet av hepulin. Han lyckades blöta ner i princip hela min lägenhet, eftersom han rymde när jag skulle torka honom. Nu sitter står han i min famn här vid bordet och tittar ut och morrar åt alla han ser.  Idag är jag tvungen att lämna tillbaka honom, hur ska jag klara mig utan min lilla söpönasse..?


Kommentarer
Postat av: Syssy

Hihi, vilken söt liten bökare :)

2008-11-11 @ 15:07:17
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: Synd bara att det var lite för mörkt, man ser ju honom knappt, bara ett jehu som ålar omkring..

2008-11-12 @ 14:13:48
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0