..:fyrverkerier:..

Igår öppnades nya Wiklund - shit vad stort det är. Jag, med mitt usla lokalsinne, var fullständigt borttappad, men fint är det.. Dock var vi lite besvikna över att där inte fanns någon smaskig tårtar eller trevliga erbjudanden..

Kl 18.00, då mamma anlänt, ställde vi oss på torget tillsammans med en hel hop andra för att titta på det utlovade fyrverkeri- och ljusspektaklet. I fyra minuter pågick en fin show med musik, ljus och framför allt raketer, dock inte riktigt så spektakulärt och maffigt som jag hade förväntat mig. Som kronan på verket hördes brandkårens sirener och jag skämtade om att fyrverkerierna utlöst larmet i varuhuset - och bannemig, var det inte precis det som hade hänt. Varuhuset utrymdes och in troppade en hop brandmän. Lite komiskt.  

Kommentarer
Postat av: Syssy

Haha :) ganska komiskt jo. Ska vi fa o shoppa sen när jag kommer hem...?? Blir de julrea ren före den 28:e...??

2008-11-21 @ 16:03:25
URL: http://sashulik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0