..:bombhot?:..

Nu har tydligen min skola också råkat ut för någon slags hot och var till och med evakuerad för några timmar idag. Själv var jag ledig och den enda informationen jag fått är några luddiga mail, så nu vet jag varken ut eller in. Vad är det egentligen som har hänt? Åtminstone har alla morgondagens lektioner inhiberats - är det ett tecken på att det är något verkligen allvarligt, det går nämligen rykten om bombhot...

Update: Tydligen var det sen heller inte så farligt, men visst är det obehagligt ändå med tanke på allt som hänt... >>Länk<<

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jo ja hörd om d.. Usch!

2008-11-10 @ 16:31:11
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Syssy

Huu, håll dej borta därifrån!

2008-11-11 @ 06:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0