..:baila baila:..

Vilken superkiva fest det blev igår, så roligt har jag inte haft på jättelänge. Vi var en lite mer blandad skara än vanligtvis då här fanns både mina "gamla" vänner, mina studiekompisar och dessutom några nya bekantskaper, men det gjorde, tycker jag åtminstone, ingenting.  

Senare på kvällen for vi till Börsen - som har sänkt åldersgränsen ytterligare, nu måste man tydligen bara vara 21 för att slippa in - och där var PROPPFULLT med människor. På dansgolvet lite för fullt, tafsande turkar är inte precis det skojigaste man kan råka ut för..

Anyway, roligt var det, att städa upp röran efteråt var mindre underhållande, bålindränkta citronskivor fastnar ganska bra i golvet kan jag meddela för den intresserade..
 
Den här dagen har farit ganska rejält under bänken för min del, jag skulle vara hurtig och skriva en tvåsidorsrapport om en föreläsning jag inte gått på idag, men vi steg upp så sent och jag blev efter städandet och dega framför teven istället, så jag lämnar uppgiften tills imorgon istället då jag ändå är ledig (Shit vilken lång mening..).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0