..:ikväll smäller det:..

I kväll är det ishockey för hela slanten som gäller. Spännande spännande spännande. Jag kan knappt sitta still. Hoppas lejonen är lika duktiga ikväll som de var ifjol när de vann över ryssarna och kom till final, men det krävs nog en liten tillskärpning av spelet för att det ska lyckas. Men ingenting är omöjligt, som Gunde Svan skulle ha sagt.

Sverige, däremot, tror jag kommer åka på en brakförlust mot Kanada, trots att jag tycker det skulle vara oerhört roligt med Finland-Sverige i final.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag hoppas bara att både sverige/finland antingen förlorar eller vinner, så de möts, skulle va kul med fi-swe kamp:D

2008-05-16 @ 17:28:42
URL: http://mumintroll84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0