..:trötthet, trötthet, trötthet:..

Jag sov knappt en blund i natt, jag låg och vände och vred mig än hit än dit. Jag hade så ont i magen att jag knappt kunde andas, så jag steg med jämna mellanrum upp och värmde min lilla fröpåse, som hjälpte lite så länge den var brännhet, i mikron. Vid halv sex tröttnade jag på att ligga och pinas så jag steg upp. Och nu har jag känt mig som en urvriden trasa hela dagen. Extra skojigt var det att vara i skolan, speciellt på finska lektionen (ett gott skratt fick jag ändå när läraren ville stajla med sin svenska och översatte kärsimys till lidelse..). Tyskan på morgonen gick lite bättre, eftersom takten där inte är så hög och jag inte vara tvungen att koncentra mig så mycket, dock tyckte läraren, lädertysken, att jag såg lite uttråkad ut. 

Sedan traskade jag och Alexandra på stan - och jag köpte ingenting. Jag hittar ingenting mera som jag vill köpa, i min prisklass vill säga. Hon köpte däremot två par jeans. Det är så länge sedan jag köpte något, så jag knappt kommer ihåg hur man gör mera.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0