..:tidsbrist - jag?:..

Man hinner med mycket på en kväll - jag har just kastat ut en butik och ersatt den med min egen. Eller ja, kanske inte bokstavligt talat, men bildligt. Bokstavligen bildligt. Jag har photoshoppat  paint:nettat ut Divaani från dess lokal och klämt in den fiktiva butiken Fennomen på dess ställe. Det blir nog en sjudundrande kampanj av de här. Synd bara att den alldeles strax ska vara färdig och vi bara är halvvägs. Men bilderna blir ju heltjusiga åtminstone (om ingen annan skryter på en, är man väl tvungen att göra det själv..). 

image238


 Alex påstod att min tillfixade version ser ut som ett K-Market-skyltfönster - och nu ser jag ju att hon för tusan har rätt. Attsingen, jag som var så nöjd med mitt alster..

Äh nu ger jag upp. Det kommer dessutom Kalla Fötter alldeles strax. Och då ska vår stora popcornstestning inledas. Vi tänkte börja med 800 watt i två minuter.  


Kommentarer
Postat av: Em-pem

Äntligen! En tävling med stora vinstchanser! Lycka till :) / Em-pem
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2008496

2008-03-27 @ 21:13:51
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0