..:pupu pupu:..

Det blev inte av att gå till Rento igår utan vi for till Petter och Katja istället. Dom har just flyttat ihop och jag hade inte tidigare sett deras lägenhet - och knappt hört henne tala förut, så det var helt kiva. Dock var färden dit lite läskig. När vi klev in innanför ytterdörren möttes vi av en björn (!!). Tydligen var det hippt på den tiden när huset byggdes (här tänkte jag skriva ett årtal men då jag inte har en halv aning om vilket, fick det vara, men gammalt var huset iallafall...) att ha gigantiska betongbjörnar i entrén. Hmm... efter att vi hämtat oss från björnchocken (skvallerpressordvarning..), kom en kille utfarande med en hiskelig fart ur en dörr och sprang så när över oss. Chock nummer 2. Hissen var alldeles en historia för sig. Det kändes som att sitta (där fanns en bänk...)i en bur och bli upphissade av en darrig gorilla. Men P&K:s lägenhet däremot var desto trevligare. Och så hade dom två jättesöta pupusar (kaniner alltså...), men den ena var så blyg så den såg vi knappt skymten av, den andra däremot var lite kaxigare.

image240
Till den här bilden hör musiken i den underbara reklamen här nedan...




Monk var också helt bra, men mycket mindre än jag föreställt mig. Musiken var jättebra. Jag frågade Alex om jag skulle få ta med saxofonisten hem och ha honom att spela för mig lite ibland, men det fick jag inte. Attsingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0