..:påskloooov:..

Nu efter en horrordag, som började med tandläkarbesök och avslutades med en tyskatimme som pågick ända till klockan halv fem, har jag äntligen PÅSKLOV. Så skönt, speciellt med tanke på hur stressigt det varit de senaste två veckorna. Tidiga, för mig alltså, morgnar alla dagar, inte ens på veckosluten har jag sovit ordentligt. Lilla Morris har också varit ganska duktig på att jaga upp mig tidigt ur sängen. Dock har det varit otroligt roligt att ha honom här. Det var så tomt när jag kom hem för en stund sedan och ingen liten lurvig krabat kom emot mig och hoppade jämfota och överröste mig med blöta pussar. 
 



Just när jag traskade på stan mötte jag någon som såg väldigt bekant ut och jag var på vippen att säga hej när jag insåg att det var BB-Timo...pinsamt... Det skulle ju visseligen inte varit första gången jag skämde ut mig på det där viset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0