..:lördag idag vah?:..

Idag for Alex iväg till HelsingforsTusofka-musikfestival (eller vad det nu var..), så efter att ha följt henne till tåget och för att inte vara tvungen att gå hem och börja med alla skolarbeten, traskade jag omkring på stan i evigheter - och hittade en massa finheter, men då inte riktigt mina finanser klarar av så mycket inköp fick det mesta bara bli beundrat i affären. Ett par vit-blårandiga ballerinas fick dock följa med hem för de var för söta för att lämnas kvar i butiken..Jag hade sån lust att köpa en massa vår- och sommarkläder när det är så vårigt i luften nu, men kanske det får vänta lite.

Men nu måste jag nog, bara jag ätit, ta itu med de förhatliga skoluppgifterna. Jag vill ju inte. Fast egentligen är det bra så är jag lite ockuperad och lockas kanske inte till att börja bloggläsa. För då kan det hända att jag snubblar över vem som vann Let's Dance och det vill jag ju inte, eftersom jag ska till Anna idag och titta på finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0