..glädjebesked:..

Jag har hela dagen förfasat att vi måste lämna tillbaka Morris snart, men när jag just talade med Mamma sa hon att det är helt okej att vi hämtar hem honom först till påsk - vi får alltså ha honom massor av dagar ännu!

Eftersom vi bara hade mat åt honom för den här veckan var jag tvungen att gå och köpa mera, men då hans vanliga sort bara finns i MEGApåse tog jag en annan i en mindre påse. Jag undrade om den nya sorten alls skulle duga, så jag serverade lite "gammal" mat och lite av den nya för att han nu åtminstone skulle äta lite. Omedelbart när jag ställde skålen på golvet mattan (golvet duger inte, det är för slirigt..) dök han över den och började slafsa i sig. När jag kollade om han också ätit de nya knallarna såg det ut så här:

image230

Den skurken hade plockat ut alla de gamla knallarna och bara slukat de nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0