..:växeln hallå:..

Idag satt jag en timme i växeln. Det ringde hela fyra gånger, varav det en av gånger var en gubbe som efter att jag upplyst honom om att jag inte hittar numret till gubben han letade, började förhöra mig om Dalsbruks och Koverhars geografi och förhållande till varandra. Efter att jag två gånger sagt att jag sitter i Dalsbruk, frågar han mig om jag kan se Koverhars fabrik.. Smart ass. Efter att ha parlamenterat med honom ytterligare en stund kommer han plötsligt på att gubben han söker inte överhuvudtaget jobbar i Ovako, utan i Abb - varpå han frågar mig om jag hittar hans nummer ändå. Givetvis har jag ju alla världens företags nummer inprogrammerad. Vad annars.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0