..:mera senare:..

Jag berättar mera om gårdagen ikväll. I've got a lot to say to you.. yeah I've got a lot to say.. (jag har inte alls Paramores hit crushcrushcrush på hjärnan..) Om en stund kommer Anna hit och så ska vi fixa den org&led-uppgift som vi fick underkänt (!) i... Borde dock inte vara allt för kvistigt, det är barade förbannade källhänvisningarna (I curse the day you were born Ü) som saknas, men lika onödigt känns det ändå. Därefter ska vi fara till IKEA, där tillbringas väl åtskilliga timmar.

Nu blir det frukost, sedan städning. Här är en smula rörigt efter zigenarlägret; för att fem personer (jag var alltså själv också här..) skulle kunna sova i min lilla lägenhet krävdes några omöbleringar, dessutom lämnade de grejer här tills de återvänder på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0