..:jag simmade och simmade och simmade runt:..

Igår var jag till Kasnäs Badhus med Tarja. Det var första gången jag var där, fast jag flera gånger tidigare tänkt fara, eftersom Mamma alltid talat så varmt om stället.  Det var både finare och större än jag förväntat mig och verkar vara poppis bland sommargästerna och båtfolket, jag kände knappt en kotte där.

Inte nog med att jag fick öva på grodsparken, jag fick dessutom en rejäl övning i finska. En mycket bra dag helt enkelt :) 

Och jag vågade mig i kallbassängen där det var ynka 5 grader. Burr.  Det är väl nästan som att kasta vinterpälsen vah?

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hade din mor sagt att simning e sunt...?? ;)

2008-06-26 @ 16:26:18
Postat av: Emmi

Givetvis.

2008-06-27 @ 08:59:38
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0