..:måndagsväntan:..

Jaiks, snart är det måndag och då ska jag - äntligen - ringa angående den där praktikplatsen...dock är jag en smula nervös...Vad månne det är meningen att jag ska säga...? Förhoppningsvis har jag kommit på det tills imorgon..

Jag vill så gärna ha det där jobbet. Jag orkar inte leta med ljus och lykta efter ett annat, har nämligen hört att de flesta praktikplatser och sommarjobben for redan i oktober-november. Vem tusan är ute i så god tid?

Jag mailade förresten min chef från förra sommarjobbet och han sa att jag nog mer än gärna får komma dit och jobba igen, men jag skulle nog helst stanna här i Åbo den här sommaren. Jag har faktiskt aldrig tillbringat mera än några dagar på sommaren här.  


(Lånad från www.sac.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0