..:jag överlevde:..

Det var inte så farligt som jag trott...Jag hade förväntat mig en mycket nedslående dom, men jag hade tydligen lite för livlig fantasi. Jag hade inbillat mig att jag kommer att bli totalt bankrutt efter det här, men riktigt så illa är det nog inte. Tandläkaren var dock bland de fjompigaste jag sett på länge (förutom gubben i bibban med de långa naglarna..). Hans svenska var ofantligt krattig, trots att jag bett om en tandläkare som kunde svenska...hmm... "min svenska e lite ... slow" svarade han när jag frågade om han talar svenska.. Dessutom luktade han apa och fånfnissade hela tiden. Verkligt manligt.

Han skrapade bort lite tandsten så att blodet rann och jag var fullständigt övertygad om att tänderna skulle ryka med. Han gjorde det minsann inte med borren, utan jag måste stå ut med den där förbenade järnpinnen. Usch.

Kändes supermysigt att traska iväg hemåt med truten full med blod.
Jag rekommenderar det varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0