..:arg:..

Det är säkerligen ett tecken på att jag borde sitta mindre framför datorn när Internetet lägger av hela tiden. För tillfället funkar det inte överhuvudtaget, utan jag är tvungen att snylta lite på grannens. Jag blir så irriterad. Här betalar man dyra pengar för någonting som sen inte heller fungerar ordentligt, och DNA:s kundservice verkar ju vara obefintlig. Åtminstone svarar de inte på mail.

Jag håller på och kokar över av ilska, men som tur kyler de frusna ärterna jag äter ner lite, med påföljden att jag nu har gåshud inte bara av Garou utan även av dem.

Usch vad jag har lust att kasta ner datorn från balkongen, men kanske det inte lönar sig. Borde gå och köpa en sandsäck så jag skulle ha nånting att puckla på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0