..:72-stegsprogrammet:..

image199
Huh, nu är min tvätturakka över, skönt. Bra träning det här, att trampa här av och an i trappan. 72 steg är vägen upp till tvättstugan och den har jag nu gått ett antal gånger. Vad ska man där motionera när det räcker med att tvätta byke..

Ute regnar det, tack och lov att det inte gör det inne, och det nappar inte alls att traska iväg till Anna för att laga läxor, men det är väl så illa tvunget. Som tur laddade jag just min mp3-spelare med lite ny musik, förhoppningsvis klarar jag med dess hjälp av den långa långa vägen

Om ganska exakt fem timmar startar Alexandra hem från Izhevsk, men är framme först på torsdag eftermiddag. Söl-tåg. Tänkt att det redan har gått de där fyra (?) månaderna som hon skulle vara där borta vid Ural. Otroligt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0