..:sooloilua:..

Sooloilua-filmen var den absolut ljuvligaste, bästa, sorgligaste, roligaste, sötaste, romantiskaste filmen jag sett på evigheter!

Det var proppfullt med människor på bion, så eftersom vi var lite sent ute med biljetterna fick vi inte platser bredvid varandra utan efter varandra lodrätt i yttersta raden.

Jag hade så många gånger lust att säga nånting åt någon, men killen som satt till vänster om mig var inte överdrivet intresserad av mina kommentarer och tyckte säkert jag var mer eller mindre underlig som satt där och skrattade och torkade tårarna om varandra.

Det enda minuset med filmen var att den tog slut alldeles för snabbt. 


 
Finska filmer är verkligen underskattade, på sista tiden har det kommit många riktigt bra filmer. Filmer som inte är så där superdeprimerande och megadystra, som finska filmer oftast är.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0