..:penkkis:..

Idag körde det omkring lastbilar med en massa tjutande, tutande, godisslängande, glada abiturienter på flaket. Tänkt vad länge sedan det redan är som jag och min abiklass gjorde det samma. Fast vi var ju inte här mitt i stan bland med en massa andra lastbilar utan vi åkte omkring i ensam majestät ute på landet. Man känner sig ju mycket viktigare då när man inte behöver dela publiken och dess uppmärksamhet med någon annan. Väldigt muntert var det också att åka omkring mitt i skogen i kylan...

I och med att det var penkkis idag innebär det ju att det är Gamlas Dans imorgon för tvåorna. Jag älskade varje minut av den dagen - till och med intågandet då min danspartner var så nervös att han bara babblade hela tiden :)

Vitsi jag skulle vilja gå på någon fin fest som man skulle få klä upp sig till tänderna.


Nu ska vi strax gå ut på restaurang och käka lite vändagsthaimat. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0