..:it's a beautiful morning:..

Nu har jag sovit som en stock och är utvilad och laddad inför sählyträningen. Som tur for jag inte till Edison igår med Gus, utan stannade hemma, slöade framför teven (säsongsavslutningen av House, så spännande - för att inte tala om förvirrande) och gick tidigt i säng. Vilket resulterade i att jag vaknade redan halv nio, vilket inte hör till vanligheterna på en ledig dag. Det är så härligt att vakna och se att solen skiner. Det märks att vi går mot ljusare tider.

Jag drömde förresten i natt att jag var hos fammo och åt en massa kakor. Jag tog i lite för mycket och blev helt illamående ( ni vet så där som man blir när man ätit för mycket sötsaker..), och det överfördes tydligen till verkliga livet, för det känns fortfarande om jag skulle ha klämt i mig alla de där tårtorna. Fast jag har ju haft sötsaksstrejk i hela två dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0