..:elementära besök:..

Den första besökaren dök dock upp en smula oförhappandes och jäkligt tidigt, alterntivt jäkligt sent, medan den andra, Mamma, var lite mera väntad - och anlände en lite mänskligare tid. Mamma kom in till stan för att handla prylar till sin chefs avskedfest, så vi traskade omkring på stan i flera timmar och nu är jag mer eller mindre död. Jag låg i evigheter vaken i natt eftter visit #1och sen när jag äntligen somnade tyckte jag att jag vaknade direkt igen. Nå jag har några timmar på mig att piggna till, sen ska jag älga iväg på Let's Dance-föreställning.. 


Jag upptäckte förresten just Infoga specialtecken-figuren här på bloggen, den har jag aldrig märkt förut. Inte har jag bara bloggat i ett halvår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0