..:summering av år 2oo8:..

Ajm bäkk. Efter två veckor borta från bloggen har jag nu återvänt.   

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jovars det gjorde jag - med besked. Jag korsade östgränsen och reste till Moskva i juli. Något jag sagt jag aldrig skulle göra.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften att hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmmm, ingen nära vän iallafall.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Mål. Jag vill ha ett mål att sträva efter och inte bara drälla omkring.
5. Vad var din största framgång 2008? Min största framgång? Hmm, kvistigt. För mig har det här året känts ganska intetsägande, det gick ju så jäkla fort.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Förmodligen hyra och mat..booooring...
7. Vad önskar du att du gjort mer? Mera spontana grejer, sluta vara så blyg, trist och oimpulsiv...
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Slöat mindre och satsat mera på det lilla jag hade i skolan... (oops, nu svarade jag lite på två frågor i ett..)
9. Hur tillbringar du nyår? Med M och några av hans kompisar och några av mina. Jag ska fira nyår i Åbo för första gången, spännande.. 
10. Vem saknade du? Systeryster som större delen av året befunnit sig någonstans i Ryssland.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Njaa, inte egentligen, inget specifikt som jag minns iallafall.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Andra halvan, utan tvekan. Jag tror M bidragit en hel del till det :)
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Förhoppningsvis blir 2009 ett bra år, ett ännu bättre än de tidigare.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lååång paus. Du får blogga i kapp nu! Jag snodd din lista :)

2008-12-30 @ 15:05:58
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: Alexandra 2 (eller egentligen 1)

Var inte din största framgång att du hittade en kärnfysiker, hihi...??

Int e du trist!! Du e lite ängslig bara ju.

Jag tror jag också ska sno din lista:)



2008-12-31 @ 11:23:47
Postat av: ..:emmi:..

Värst vad min lista är poppis

2008-12-31 @ 13:27:47
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0