..:julkortstillverkning:..

Idag har jag haft ledigt hela dagen och jag har verkligen haft ledigt. Jag låg länge och tittade på diverse teveprogram innan jag lyckades sega mig upp ur sängen. Jag har inte ägnat min hundranittiotre skolarbeten en endaste tanke utan bara gjort trevligheter (förutom att diska, det hör inte precis till mina favoritsysselsättningar..) dvs. pysslat med mina julkort och hört på bra musik. Jag var nu tvungen att ta en lite paus i julkortstillverkningen eftersom jag stack mig i fingret med nålen och nu vill det inte upphöra att blöda. Blodiga julkort är kanske ingen hit, trots att färgen är lite julig..

Kanske några avsnitt Monk stillar blödningen..allt måste ju testas..

Kommentarer
Postat av: Syssy

Ja kan ta ett blodigt för ja e int rädd för blod! ja svimma int ens sist när ja hamna på blodprov.. jaiks, imoron ska ja få resultatena från läkargranskningen! ja tror mitt bäst-före-datum ha gått ut för länge sen...

2008-12-02 @ 21:21:01
Postat av: ..:emmi:..

Syssy: Jag tänkte nog bespara dig blodet, trots att du var så duktig och lät bli att svimma.. men du kan få en påse fryst svinblod i julklapp om du vill...

2008-12-03 @ 12:04:13
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0