..:fröken effektiv?:..

Nu har jag fått stryka över nästan allt från min skolarbeten-som-måste-göras-före-jul-lista. Vitsi jag känner mig effektiv. Dock har jag de värsta ännu kvar där, en hemtent och en grupparbetesslutrapport. Damn, där flög effektiviteten ut genom fönstret. Varför lämnar jag alltid allting till sista stunden, varför gjorde jag inte dom här uppgifterna för evigheter sedan, jag har ju vetat om dem hur länge som helst.

Jag är nog snarare fröken jag-gör-ingenting-före-deadlinen-flåsar-mig-i-nacken.

Ikväll ska jag och Anna försöka få klar vår del av slutrapporten, det ska sedan firas med en fondue-kväll av stora mått - ostfondue till varmrätt och chokladfondue till efterrätt. Det kommer bli en stinn kväll har jag på känn.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Öh, det verkar nästan som om vi e släkt, hördu du... det låter så bekant det där med flåsande deadlinar!

2008-12-11 @ 08:54:19
URL: http://sashulik.blogg.se/
Postat av: ..:emmi:..

Sasha: Va? Tror du vi är släkt, hmm...de kan väl inte stämma:)

2008-12-11 @ 09:02:23
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0