..:tulosruutu:..

Idag blev det tidig väckning - Hanna-Maria Seppälä simmade i100 meter fritt-finalen klockan 6. Tyvärr simmade några lite för kvickt för henne och hon fick den snöpliga tippa-ner-platsen, dvs hon blev fjärde.

Hirvi blev sjunde i finalen i miniatyrgevär.

Därefter fortsatte friidrotten, som inletts supertidigt i morse/i natt - Robert Häggblom klarade inte kvalet - han lyckades inte ens få en enda godkänd stöt. Niina Kelo började sjukampen med hyfsade resultat. Just när jag var tvungen att gå hem ifrån började O-P:s släggkval, som tur refereras det nu i radion.

Mycket sport nu.  

Och en alldeles oerhörd hunger, man blir väldigt hungrig när man stiger upp tidigt. Jag brukar nämligen alltid äta frukost först på jobbet, så jag är van att vänta två timmar tills jag äter, men nu blir det ju tre.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0