..:Tärkeintä ei ole voitto vaan se, että Ruotsi häviää:..

Under sex timmar på stan hinner man plocka på sig en hel del saker, kan jag berätta. Jag köpte bland annat nya högtalare med huippuljud till datorn och en bättre musmatta + mus som gör det lättare att redigera bilder (jei!) och en störtfin - och dessutom billig - kofta från Zara. Jag är så nöjd, mina fötter däremot är mindre nöjda. Att traska omkring i evigheter i ett par skor plattare än pannkakor och som dessutom är skavsårsalstrande är kanske inte det smartaste. Nå imorgon ska jag ju bara gå omkring på stan igen - den här gången i Helsingfors - så vad gör nu några blåsor på fötterna..

Oj oj oj vilken proffsfotograf jag är... Nå det jag ville visa var mina högtalare, spännande vah..:)

Vitsi imorgon börjar landskampen, som jag väntat på i evigheter, det ska bli så spännande. Tyvärr är våra platser inte de allra bästa, tydligen är det fler än vi som vill se finska lejonen kämpa mot de förargliga svenskarna. Närmare 60 000 biljetter har sålts, så det var nog tur att jag köpte biljetterna så tidigt som jag gjorde. (Vilken råddigt resonemang, men eniveis..)Rubriken är förresten tagen direkt från biljetterna och inget jag kommit på själv.. 

Nej nu ska jag sluta svammelskriva och titta på Big Brother ehrum alltså packa mina grejer som jag ska ha med imorgon..

Kommentarer
Postat av: Peter Ingestad

Jag är heterosexuell!

2008-08-28 @ 22:23:48
URL: http://luzgannon.blogspot.com/
Postat av: Emilia

Peter Ingestad: Jaha, intressant att veta...

2008-08-29 @ 07:38:26
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0