..:söndagens skojigaste:..

På söndagen när jag var på väg för att se Mamma Mia (som förresten var riktigt bra, verkligen svängig. Jag var hela tiden tvungen att påminna mig om att inte sjunga med högt..) gick jag via Wiklunds för att införskaffa lite biogodis. Väl i butiken möttes jag av följande syn:



Tanten traskade omkring i butiken med - inte en korg, inte en kärra - utan ställningen där korgarna ska förvaras. Jag måste gömma mig bakom ketchuphyllan för att tanten inte skulle upptäcka hur mycket jag skrattade.

Kommentarer
Postat av: Syssy

Hon va ju superfiffig!!! heja tanten!!!

2008-08-20 @ 09:28:41
Postat av: Emmi

Fiffig? Jag tror hon snarare var lite för virrig för att inse att hon gick omkring och handlade med butikens inventarier som butikskärra...

2008-08-20 @ 10:19:53
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Syssy

Nå hon behövde säkert int en hel stor kärra, o hur sku hon, gamla tanten, orka gå omkring o släpa på sin korg när knappt starka jag ens orkar. Så såklart hon tog en kärra ti korgen :) jag hejar ännu på tanten!

2008-08-20 @ 12:32:16
Postat av: Emmi

Men det finns ju såna där små kärror (alltså inte dom för barn, men andra lite mindre än dom där vanliga...)

2008-08-20 @ 13:42:38
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0