..:sista arbetsdageeeeeeeen:..

Jei idag är det sista arbetsdagen för mig den här sommaren! Det känns nog väldigt skönt, känns som att jag varit här i evigheter, samtidigt som sommaren har gått alldeles för snabbt. Lite paradoxalt där.

Ikväll far vi ut till Rosala, jag bestämde mig slutligen för att fara med, det har ju lovats så fint väder. På lördag slänger jag mig på cykeln och pedar iväg till Fammo för att titta på spjutfinalen.. :)

Nu ska jag njuta av sista dagen före min veckolånga semester inleds - aaah..

Kommentarer
Postat av: Syssy

Jaså du far ti Rosala ändå!! va bra! Fammo blir säkert glad för besöket också. Hälsa mycke från mej!!

2008-08-22 @ 11:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0