..:resumé:..

Sextonde april, alltså för tre dagar sedan bloggade jag senast ordentligt. Det har hänt ganska mycket de senaste dagarna med alla flyttbestyr och sånt. Jag vet ju inte riktigt var jag ska börja..

[ x ] Punttat
[ x ] Sett bra och mindre kampanjpresentationer
[ x ] Drömt om min nya yttepyttelägenhet
[ x ] Vinkat av Mamma som reste iväg till Costa del Sol
[ x ] Träffat barfota danskar mitt i natten
[ x ] Skolkat
[ x ] Besökt Bianco (mera om det sen...)
[ x ] Äntligen bytt batterier i min klocka
[ x ] Smakat på Jaffas nya jordgubbssmoothie
[ x ] Telefonköat, råkat på inskränkta finnar och telefonköat lite till 
[ x ] Hälsat på Fammo och hennes syster i nostalgi-Uittamokämppän
[ x ] Skrattat åt skäritanternas tokiga eskapader i storstan
[ x ] Instruerat ovanstående tanter hur mobiltelefoner används 
[    ] Skrivit organisations- och ledningsuppgifter
[ x ] Panikstädat
[ x ] Haft lägenhetsvisning 
[ x ] Invigt capribyxsäsongen
[ x ] Solskenspromenerat
[ x ] Ryckt i Martins kyrkans dörrar
[ x ] Hittat Myöhempien päivien pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkko (?)
[ x ] Fotat ekorrar
[ x ] Punttat i Idrottsparken
[ x ] Tänkt på "Mul ei oo sukkia"-Markus
[ x ] Besökt skärgårdsmarknaden
[ x ] Ätit maistiaisia
[ x ] Inhandlat en klänning och en fjärilstopp från H&M
[ x ] Köpt ett kilo ost för en struntsumma i nya Wiklunds S-Market
[ x ] Färgat håret
[    ] Tentläst

Huh, vad långt det blev och det här var bara en bråkdel av allt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0