..:lägenhetsletning vol. 300:..

Lägenhetssökningen går lite trögt för tillfället. Det tillkommer typ inga nya lägenheter och om det gör det så är dom någonstans långt utanför stan och där vill jag ju inte bo. Det är kanske lite fel tid på året att leta, men man tycker ju att det snart borde vara många lägenheter som blir ledig till sommaren. Jag fundera på att lägga en annons i typ ÅU, kanske det skulle göra susen... Jag fick igår veta att jag får börja jobba antingen den 2:a eller 5:e maj, så då skulle jag ju åtminstone ha tid i månadsskiftet att flytta. Jag har bara ingenstans att ta vägen. Min moster hade dock sagt åt sin chef att jag letar efter en etta i Åbo och han skulle nu kolla om någon av hans många kontakter här i trakten skulle ha nån passlig. Coolt.

Kommentarer
Postat av: lisa

snygg blogg!
Godmorgon! Hoppas du får en bra dag, KRAM! =)

2008-04-12 @ 09:39:41
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Klara

godmorgon :) går gärna in på min blogg och svara på "vem bär den bäst" ;) !

2008-04-12 @ 09:41:42
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Petski

Om du inte hittar nån lägenhet före hösten så har jag har fått in ett hett tips om att en lägenhet är ledig under hela sommaren. Den ligger på Matinkatu 2 och det lär ska finnas en bastu där med.. De som bor där nu ska enligt uppgift vara jättevilliga att nån bor där under sommaren.

2008-04-12 @ 12:25:18
URL: http://petskis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0