..:dygnsförlängning:..

Oj vad jag skulle behöva en liten dygnsförlängning med ett ganska stort antal timmar. Det är så mycket jag borde hinna göra, men som jag bara inte får intryckt någonstans eller som jag med våld måste pressa in någonstans, vilket leder till att det inte blir riktigt ordentligt gjort. Nå anyway, imorgon tänker jag ta en paus som heter duga. Njaa, eller jag ska till Mylly och shoppa like a maniac för alla mina fyra euron som jag har och inte ägna ett endast skolarbete ens en halv tanke.

Sen på onsdag ska jag på lägenhetsvisning. Ska bli så spännande; lägenhet har perfekt läge, men är ganska dyr men också ganska stor. Hoppas den är skitfin. För då får jag ha en dyr lägenhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0