..:den är här!:..

Tänka sig att det nu börjar bli dags för den efterlängtade avslutningsmiddagen. Jag kan inte förstå att den är redan ikväll. När Anna och jag började planera den för åtskilliga månader sedan kändes det som himla avlägset, men nu står den alldeles runt hörnet. Om två timmar kommer flickorna hit till mig först på skumppabileet (Satus idé...) och sen klockan 18 styr vi kosan mot Konttori. Hoppas allt klaffar där, trots våra små...hrmf... kommunikationssvårigheter och allt blir lika bra och roligt som jag föreställt mig.

Jag håller just nu på och gör mig i ordning och till vad gör man det bättre än till svängiga dansbandstoner.

I vårt eget blue Hawaii....Hand i hand på en solig strand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0