..:Åbo vimlar av folk:..

...och jag sitter hemma som en gammal pensionär nej till och med pensionärerna är ute och svirar idag. Jag kom just hem efter att ha tillbringat de senaste 6 timmarna med att göra skolarbeten (jo, jag har sommarlov egentligen..) och traskade hem längs med åstranden. Och jag mötte massvis av människor , både äldre och yngre, vissa rundare under fötterna än andra - jag såg också en kille som sålde grillad korv från flakan på en trehjuling - och i båtarna satt fullt med folk och njöt av sommarvärmen, som dock kändes ganska kylig... Dessutom stötte jag på bekantingar - two old flames, Silverboy och Pia.

I'm so boooored säger jag i äkta Karen-anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0