..:vilken dag:..

Idag har det varit full rulle hela dagen. Morris &co höll mig för det första vaken största delen av natten, sedan dök pappa upp väldans tidigt, typ halv nie...sedan bar det av ut på stan åtskilliga timmar. Det enda jag inhandlade - eller nåjaa Pappa paya (hmm, inte frukten utan far betalade...), men det är nästan samma sak, var en tavelram och högtalare. Lunchen intogs på Mami - jättetrevlig och mysig restaurang med urfin inredning, speciellt Wright reproduktionen på väggen - underbar. Maten var dessutom - som om det inte var nog att lokalen var fin- jättegod!

Till CityMarket var vi också sväng - jeezes va den butiken (om man nu ens kan kalla det en butik...) ger mig svindel..Jag med mitt urusla lokalsinne är fullkomligt lost där.. 

Därefter började hålligånget - gästerna bara kom och gick. Man är märkligt poppis när Morris är här på besök...Eller beror det på att Alex är på väg österut...:)Nå Internetet fick vi åtminstone fixat, eller Frank fixade det egentligen, men det låter bättre om jag säger att jag själv var involverad i fixandet...Jag stod iallafall för snattrandet  och bullarna :)

Tystnaden nästan ekar nu...



Update:

Tre kuddar hittade jag nyss i en HEMTEX-påse, som jag visst också råkat få med mig hem från shoppingrundan.. Inte kan man komma ihåg allting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0