..:söndag:..

Igår kom Alexandra fram till Udmurt. Hon säger att internatet är "ganska lyxigt", vad nu sen det betyder, men i allmänhet brukar väl, har jag hört, internaten för utländska studeranden vara finare än de för de ryska. Nå så länge hon är nöjd så är det väl bra. Killen i rummet bredvid deras är, by the way, väldigt bra kompis med vår småkusin, ankdammen är så liten, så liten.
Här har nog varit lite tyst här hemma sen hon for. idag sa Victor (oj det här kanske jag inte borde säga, men anyway...): De är ganska mycket lugnare här sen Alexandra for". (Syssy - det betyder inte att vi inte skulle sakna dig för de:))


Idag har jag bara slappat hela dagen. Sovit länge, läst mycket, tittat på teve, stirrat i taket och rullat tummar. Ganska skönt med sådana dagar också.

Jag borde gå o fixa något att käka nu, kom just på att jag inte ätit något annat än frukost idag. . .

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0