..:puust:..

Kom just hem från sählyträningen. Idag var vi bara sex stycken, varav hälften hade krabbis...hmm...Hemskt roligt var det dock - jag hörde ju inte till dem som var krapulantiska.. Det var egentligen ganska kiva när vi var så några, eftersom man då faktiskt fick bollen fler än en gång under matchen. Lagen var dessutom realtivt jämna. Konstigt att det nästan alltid lyckas med lagindelningen.
Vi spelade bara på halva plan så man orkade springa hela timmen.  Jag lyckades till och med göra några mål...duktigt jag...
Ruben har födelsedag idag så han bjöd på smaskig kaka, så så mycket nytta var det med den träningen..:S

Idag är det jättefint väder, ganska varmt till och med och solen skiner. Det var så fint  på vägen till sählyhallen. Alla vackra höstfärger.. Dessutom är "åpromenaden", som staden fixat till, alldeles underbar! Förargligt att jag glömde kameran hemma..

Ikväll ska jag på kaffebjudning, ska nämligen på trettioettårskalas till en klasskamrat. Det skall bli trevligt..Ser fram emot bakverken...hans fru sägs vara en utmärkt kock...:)Tyvärr kan inte Anna komma med, så jag har lovat att jag ska dokumentera allting väldigt noga. Då skall kameran inte glömmas hemma..

På tisdag kommer mamma och moRRis hit, det skall bli roligt. Skulle så gärna ha lilla moRRis här hela tiden. Eller en egen lite Milou..


image5


//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0