..:tråkig dag:..

Idag har varit en riktig tråk-dag, en sån där dag som man bara tycker att man kunde ha hoppat över. Det enda jag gjort av nytta idag är att jag steg upp imorse vid nio och älgade iväg upp till tvättstugan med en stor drös kläder. Var lite småtungt med tanke på att jag kom hem klockan två, tror jag, på natten och läste slut boken Män som hatar kvinnor (vilket förresten var en skitbra bok, rekommenderas!) innan lampan släcktes halv fyra. Väckarklockan ringde tio före nio. På torsdagen hade jag haft ett mycket smart ögonblick då jag bokade tvättstugetid på söndagmorgon från 7-12. Jag undrar vad jag egentligen riktigt tänkte den dagen. Det måste ha varit något väldigt intelligent. 

För tillfället tittar jag på Talent Suomi. Ganska intressant att se vad folk har att komma med. Där var just en begåvad beatboxare (undrar varifrån jag lyckats införskaffa min mystiska beatbox-obsession?), men överlag är programmet rätt trist och juryn lite för mycket wannabe.

Oh, vad jag blir irriterad när folk som bloggar skriver långa stycken med plain text utan pauser emellan. Det är jättetungt att läsa. Det här hade inte precis något med något att göra, men jag bara kände att jag måste säga det.

Nu ska jag fortsätta med mitt tråkeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0