..:torsdag:..

Kom för en stund sedan hem från Hullut Päivät - och jag köpte ingenting! Överväger dock att gå till Kappahl och köpa en snygg grå kofta. Och så tänkte jag vara så slug - och snål - att jag skulle joina Kappahl Club och få en välkomstpresent, dvs 25 % rabatt på valfri vara, och därefter köpa koftan, tadaaa..

                Oh my, man sku nästan tro att jag är lite småfiffig..


Jag har just suttit och bloggläst lite - vart har alla bra, roliga bloggar tagit vägen? Nu bloggar ju alla bara om vad allt de har i garderoben, vad dom just köpt, när dom ska powerwalka och hur många smoothies dom gjort under dagen. Det är ju inte så gräsligt intressant (och jag bloggar inte alls om sånt själv..).Och nej, ingen tvingar mig att läsa det, men det har nu bara blivit en (o)vana att göra det.
Dessutom frågar jag mig varifrån alla får pengar till allting. Jag har då inte råd att köpa en massa, i många fall onödiga, prylar.

                Jag tycker att alla är en mycket passande person att skylla det här på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0