..:tadaa:..

Vi avklarade presentationen med hedern, åtminstone någorlunda, i behåll...Jag tror heller ingen lyckades genomskåda vår fina pluspoängskaffarstrategi... :) Dock var det väldigt jobbigt att stiga upp så tidigt, lektionen började halv nio och jag är ju inte van vid att vara tvungen att kliva upp till den tiden - det var ju för tusan beckmörkt ute när väckarklockan ringde (jepp, den fungerar igen..nut case...). Men det positiva med det hela är ju att min dag blev mycket längre, dvs. jag fick mera tid till att göra något. Jag ska nog alltid börja stiga tidigare upp, så som jag alltid gjorde förut. Jag har blivit lite för slö på gamla dar, men det ska det bli ändring på nu. Jag tillbrungade idag efter skolan närmare två timmar i vårt fina stadsbibliotek. Jag tycker så om att sitta där. Där finns så bekväma stolar/fåtöljer att sitta i, skulle gärna ha en så bara att brun ,och inte knallgul, hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0